Re: Windows 2003 - wiersz poleceń - kilka pytań

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 23:40:39 MET DST

On Tue, 26 Apr 2005 23:38:23 +0200, Wojciech Ściesiński wrote:

> Dysponujesz może jakimiś linkami w tym temacie ? Oczywiście Microsoft
> Script Center znam.

Dysponuję literaturą (płatną) i Microsoft Platform SDK (darmowe do
ściągnięcia z www.microsoft.com). Dodatkowo do niektórych szkoleń
administracyjnych MS typu M.O.C. na CD dodawana jest książka "Admin
scripting repository" (lub o podobnym tytule) - bardzo dobra rzecz.

> Ja ze swoich linków dodam jeszcze
> http://www.systemtools.com/free_main.htm
> http://www.joeware.net/win/free/all.htm

Nie znam ale sprawdzę :)

> Tzn. przy użyciu Cygwina ? Czy bezpośrednio ? Ja znalazłem tylko porty
> komercyjne a budżetu chwilowo (?) na to nie mam.

Niekomercyjne - jest dużo freeware'owych. Sam używam np sed, awk, grep itp.
Przydają się :)
A CygWin ... cóż ... co kto lubi.

--
Pozdrawiam