Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:22:30 MET DST

"looseak" log:
[...]
> Jesli moge zwrociec uwage to racze _L_ooseak ;-)

Nie ma sprawy za zwrocienie ..., <looseak>
Jestem z tych, co się nie "szarpią" z byle powodu ;-)
Twoje dodatkowe "warunki" zablokowania dostępu do partycji podane
wcześniej z pewnością zniechęciłby mnie do zaproponowania inkryminowanej,
wielce dyskutanckiej "starej metody".
Aby było jasne i mam nadzieję, że Ty tak to zrozumiałeś. Ja ją tylko
pokazałem, że istnieje "bez bawienia się" w pisanie dezyderatów, czy to
będzie skuteczne czy nie na UserB.
O braku kwestionowania/opiniowania w ten sposób innych metod nie
wspominając :-)
P.S.
Nie używam obecnie Partition Magic, ale z tego co pamiętam ma on opcję
Hide Partition. Niestety działa ona totalnie tzn. dla wszystkich userów.
IMHO znalazłoby się jeszcze kilka z taka opcją. Wybór/decyzja należy i tak
do Ciebie!
GL

--
& Be Enjoy!