Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: looseak <looseakWYKASUJTENTEXT_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:10:03 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:1114506964.133816@d1.icnet...

> [...]
Jesli moge zwrociec uwage to racze _L_ooseak ;-)

> A Ty mnie uważasz chyba za przedszkolaka usenetu i czujesz się
> uprawniony do przytyków oraz "szukania dziur" o których ja wiem, że Ty
> wiesz! Tego co Ty wiesz nie musi znać UserB.
Panowie nie bijcie sie ;-))

Dzieki za wszelkie sugestie. Dla wyjasnienia. UserB to raczej lamer i mozna
zalozyc, ze raczej nie wpadnie na to zeby grzebac po dysku za pomoca
cmd.exe. Jego reczne grzebanie w rejestrze tez nalezy wykluczyc.

Idea jest taka ze UserA jak sie loguje widzi wszystko normalnie, po
przelogowaniu (bez restartu kompa) UserB nie ma pojecia o dysku E. Nie widzi
go w Exploratorze, Moim Komputerze, TotalCommanderze itp. Wszelkie dane
oczywiscie zostaja. Idea tego jest taka, aby mogl tam byc bezpieczny backup
waznych danych, dostepny tylko dla wybranych. A wiadomo ze jak cos widac, a
nie mozna sie dostac to kusi, wiec tzreba zrobic tak zeby dla nie
uprawnionych nic nie bylo widac.

Dla pewnosci: jak zrobic zmiany w
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explore
r zeby dotyczyly tylko niektorych userow? Np tylko UserB, UserG z Userow
A-Z? Czy musze sie zalogowac jako B, G itd i kazdemu zmienic recznie?

A jesli chcialbym uzyc mountvol.exe i dopisac tak, zeby przy logowaniu UserA
dysk E byl monotwany, a przy innych nie. W win98 bylo autoexec i config, a w
XP? Gdzie to dopisac (do kilku userow)? Jednym dopisac mountvol.exe a drugim
mountvol.exe /d?

looseak