Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 18:56:07 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:1114506964.133816@d1.icnet...
> "Michal Kawecki" log:
>
> A Ty mnie uważasz chyba za przedszkolaka usenetu i czujesz się
> uprawniony do przytyków oraz "szukania dziur" o których ja wiem,
> że Ty wiesz! Tego co Ty wiesz nie musi znać UserB. A dokładność i
> odpowiedniość względem zapytania obowiązuje IMHO wszystkich.
> Zakładanie a priori, że ma się wyłączną rację i monopol na
> "słuszną drogę" przypomina mi czasy "pampersów". "Mutowanie
> problemu/tematu" oraz własna interpretacja jako Re może być IMO
> kierowana do otwierającego wątek, jeżeli koniecznie chcesz
> [...]

Najwyraźniej masz problemy z samym sobą, skoro nie potrafisz rzeczowo
i bez wylewania jadu odpowiedzieć, czemu kolejny już raz w Twoich
postach widzę ironiczne uwagi dotyczące tych trzech literek: MVP.
Jeśli nie podoba Ci się, że to ja je dostałem a nie Ty, to powiedz to
jasno i wyraźnie. MVP to funkcja czysto społeczna, poświęcam naprawdę
dużo prywatnego czasu pomagając na grupach innym użytkownikom i nie
otrzymuję za to żadnego wynagrodzenia. Jeśli więc też czujesz
wewnętrzny mus bezinteresownego pomagania, to przyłącz się, a jeśli
nie - to przynajmniej nie przeszkadzaj. To tyle odnośnie tej sprawy.

A teraz reszta kwestii:
- pokaż mi, gdzie dałem Ci do zrozumienia, że uważam Cię za
przedszkolaka Usenetu.
- pokaż mi moją wypowiedź, w której wykazuję swój monopol na rację i
gnoję innych, którzy też rację mają.
- pokaż mi, gdzie mutuję problem/temat w tym wątku.
- pokaż mi, gdzie sugeruję, że jesteś ślepy albo niekumaty.
- pokaż mi, gdzie w ogóle wymyślam Tobie czy też traktuję Cię
niegrzecznie. Inna sprawa, że czasami mam na to wielką ochotę
obserwując Twoje odpowiedzi przypominające (bez urazy) bełkot pacjenta
z psychiatryka.

A co do meritum wątku - Twoja odpowiedż nie była ani dokładna, ani
odpowiednia. Dotyczyła ona wyłącznie ukrywania literek partycji w
programach wykorzystujących mechanizm Eksploratora Windows do
wyświetlenia listy dostępnych dysków, jednak istnieje wiele innych
sposobów dotarcia do "ukrytych" partycji, nie tylko poprzez cmd.exe.
Ponieważ takiego ostrzeżenia z Twojej strony zabrakło, uznałem za
stosowne interweniować. Uczyniłem tak tylko ze względu na
bezpieczeństwo danych autora wątku, a nie z chęci udowadniania Tobie
Twojej niewiedzy.

P.S. Trawersując Twoje słowa, za stary już jestem na bezsensowne
potyczki słowne na Usenecie. Dla mnie Michał Biek to jedna z
osobliwości polskiego Usenetu - która jak niespodziewanie przyszła tak
i kiedyś pójdzie - zaś Ciebie najwyraźniej gryzie coś bardzo
brzydkiego.......

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/