Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 21:11:15 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> with the tick
<news:31sl4d.5h6.ln@kwinto.prv>:
[...]
> Dla mnie Michał Biek to jedna z
> osobliwości polskiego Usenetu - która jak niespodziewanie przyszła tak
> i kiedyś pójdzie - zaś Ciebie najwyraźniej gryzie coś bardzo
> brzydkiego [...]

10x za dobre słowo!
Ponieważ zrobiło się "cyrkowo", tak jak się spodziewałem, przypomnę
publice:
"MVP rozpoznawani są jako liderzy społeczności internetowych (grupy
dyskusyjne, fora, vortale techniczne, konferencje), gdzie pomagają innym
użytkownikom w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z
systemami/aplikacjami firmy Microsoft."
Sęk w tym, że problemy są czasem niecodzienne, a co poniektórzy MVP
wyraźnie "mają tyły", "dają plamy" albo "są na bakier" z samokrytycyzmem
lub samokontrolą.
Do "osób cechujących się wysoką wiedzą na temat produktów i technologii
Microsoft" możesz należeć , a nawet za taką się uważać. Nie zapominaj
jednak o tym, że tak naprawdę to użytkownicy, którym pomagasz posiadają
własną ocenę "doradcy".
A co do *Osobliwości*. W rankingu tej grupy (gdyby ktoś go zrobił)
prawdopodobnie zajmowałbyś aktualnie 1 miejsce pośród MVP PL za
skuteczność i skłonność do wywoływania awantur z byle powodu, pod pozorem
wyimaginowanej potrzeby bezpieczeństwa, czy innych bzdetów. Ty chyba nie
wiesz o czym piszesz! Naprawdę uważasz, że użytkownicy czytający m.in. tę
grupę nie potrafią wyciągać własnych wniosków...
P.S.
Znajomości (zresztą potrzebne z założenia Programu) skoro zostałeś MVP
wyszło mi, że masz! Ale nie znasz się na psychologii i nic tu po Tobie w
tej sprawie niezależnie od tego co jeszcze "wydumasz". BTW za bardzo
przejmujesz się rolą i chyba zbyt uwierzyłeś w "swoją moc" pomagania i
"nauczania"...!

--
Kto pyta, a nie słucha, nie jest godzien odpowiedzi.