Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:25:18 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@coi.pw.edu.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:14xrwogovqqhh$.dlg@coi.pw.edu.pl...
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> with the tick
> [...]
> A co do *Osobliwości*. W rankingu tej grupy (gdyby ktoś go zrobił)
> prawdopodobnie zajmowałbyś aktualnie 1 miejsce pośród MVP PL za
> skuteczność i skłonność do wywoływania awantur z byle powodu, pod
> pozorem wyimaginowanej potrzeby bezpieczeństwa, czy innych

Jasne. Teraz też to ja wywołałem awanturę, i to ja bez powodu obrażam
partnera w dyskusji. Pewnie wygodniej byłoby dla Ciebie, gdybym nie
reagował na Twoje cienkie złośliwości albo wrzucił Cię do KF-a, ale ja
nie idę na kompromisy.

Naprawdę, usilnie próbujesz doprowadzić do pyskówki, ale to Twoja
piaskownica, baw się tam samemu. Wątpię bowiem, żeby ktokolwiek
zechciał Ci w niej towarzyszyć.

> bzdetów. Ty chyba nie wiesz o czym piszesz! Naprawdę uważasz, że
> użytkownicy czytający m.in. tę grupę nie potrafią wyciągać
> własnych wniosków... P.S.
[...]

Potrafią je wyciągać i wiele razy w odniesieniu
do ciebie je wyciągali. Nie tylko na tej grupie.

Żegnam. Z mojej strony EOD bez odbioru.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/