Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:15:22 MET DST

 "Michal Kawecki" log:
> Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> To sobie sprawdź to "widzenie" z poziomu cmd.exe.
> To też część systemu.
> P.S. Ty masz chyba kompleksy na punkcie tego MVP.

A Ty mnie uważasz chyba za przedszkolaka usenetu i czujesz się
uprawniony do przytyków oraz "szukania dziur" o których ja wiem, że Ty
wiesz! Tego co Ty wiesz nie musi znać UserB. A dokładność i
odpowiedniość względem zapytania obowiązuje IMHO wszystkich. Zakładanie
a priori, że ma się wyłączną rację i monopol na "słuszną drogę"
przypomina mi czasy "pampersów". "Mutowanie problemu/tematu" oraz własna
interpretacja jako Re może być IMO kierowana do otwierającego wątek,
jeżeli koniecznie chcesz przedstawić swój punkt widzenia. Natomiast Re
sugestie, że ktoś inny odpowiadajacy jest "ślepy" albo "niekumaty" nie
jest odpowiedzią, tylko zaczepką o "małe piwo".
P.S.
Kompleksu [mvp] nie posiadam, bo mi to "miga". Za wiekowy jestem już na
takie tytuły :-) Czasem nie dzierżę ino zbyt pewnych siebie i zadufanych
osób. A wymyślać to i owo możesz kiedy i co Ci się żywnie podoba, bo
każdy może ... [mvp] lepiej. Reszta gorzej!

--
M.I.C.H.A.L.: Mechanical Intelligent Calculation
and Hazardous Assassination Lifeform