Re: Nie moge drukowac z po DOS w WINXP

Autor: Wiktor S. <wswiktorM_at_LPApoczta.fm>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:25:07 MET DST

> A takie jeszcze jedno pytanko : skąd SMB w DOSie?

A skąd nie? :-)

> Jest klient SMB dla DOSa ale tak prosto się z niego
> korzystać nie da wprost z aplikacji...

1. Nie jest mowa o DOS-ie tylko o programach DOS-owych uruchamianych pod XP.
2. Dyski sieciowe są normalnie widoczne dla DOS-owych programów
uruchamianych pod Win, o ile mają przypisane literki. Podobnie drukarkę
można przypisać do LPT. Tutaj z jakiegoś powodu autorowi wątku to nie
działa.
3. Widziałem sieć, w której stacje miały czystego DOS-a 6.22 (bez windy w
tle) a jakoś miały podmapowane dyski sieciowe. Serwer był na NT 4 bodajże.

--
Azarien
wswiktor&poczta,fm