Re: Nie moge drukowac z po DOS w WINXP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:44:57 MET DST

On Mon, 25 Apr 2005 17:24:32 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Nie sprawdzałem czy to będzie działać ale możesz po prostu wyeksportować
> tą "drukarkę" przez SMB i podmapować jako LPT1... Ona chodzi na
> sterowniku jakiegoś klasycznego HP Laser (III chyba), więc z "wydrukiem
> tekstu" nie powinna mieć problemu.

A czytałeś dokładnie posta startującego wątek? Podmapowanie drukarki pod
LPT1 nie działa niestety wg autora. A co do DOSowego generowania dokumentów
w PDF to owszem da się zrobić, ale pod warunkiem włączenia odpowiednich
bibliotek do wykorzystywanego programu. Ja skłaniałbym się ku generowaniu
raczej PostScripta (jeśli miałbym już wybierać) i użyłbym DOSowej wersji
GhostScripta.
A takie jeszcze jedno pytanko : skąd SMB w DOSie? Jest klient SMB dla DOSa
ale tak prosto się z niego korzystać nie da wprost z aplikacji...

--
Pozdrawiam
Piotrek