Re: Nie moge drukowac z po DOS w WINXP

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:24:32 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Tzn jak normalnie? Przepuszczasz wydruk z DOSowego programu do "cosia"
> robiącego PDF a potem drukujesz PDF? a jak chciałbyś to wykonać :) ?
> Wspomniany przez Ciebie CutePDF raczej w DOSie nie działa ...

> System Requirements
> * Works with Acrobat Reader 5.0, 5.1, Adobe Reader 6.0 (recommended),
> or any other PDF viewer.
> Does not require the full version of Adobe Acrobat to run.
> * Microsoft Windows 98, ME, 2000, XP, 2003.
> * Internet Explorer Browser 5.0 (IE 5.0) or higher.

Nie sprawdzałem czy to będzie działać ale możesz po prostu wyeksportować
tą "drukarkę" przez SMB i podmapować jako LPT1... Ona chodzi na
sterowniku jakiegoś klasycznego HP Laser (III chyba), więc z "wydrukiem
tekstu" nie powinna mieć problemu.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )