Re: Nie moge drukowac z po DOS w WINXP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 14:39:35 MET DST

On Mon, 25 Apr 2005 14:14:15 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Od biedy możnaby zainstalować coś w stylu konwertera PDF (CutePDF) i
> wypuszczać te wydruki do PDF, a potem normalnie... Ale to chyba będzie
> ciupkę na około. ;)

Tzn jak normalnie? Przepuszczasz wydruk z DOSowego programu do "cosia"
robiącego PDF a potem drukujesz PDF? a jak chciałbyś to wykonać :) ?
Wspomniany przez Ciebie CutePDF raczej w DOSie nie działa ...

System Requirements
    * Works with Acrobat Reader 5.0, 5.1, Adobe Reader 6.0 (recommended),
or any other PDF viewer.
      Does not require the full version of Adobe Acrobat to run.
    * Microsoft Windows 98, ME, 2000, XP, 2003.
    * Internet Explorer Browser 5.0 (IE 5.0) or higher.

--
Pozdrawiam
Piotrek