Re: synchronizacja poczty - jakim sposobem??

Autor: Wojciech Smagowicz <wsmag_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 23:00:28 MET DST

news:uoe84d.jcs.ln@kwinto.prv...
> IMO najlepszym rozwiązaniem jest postawienie sobie własnego serwerka
> pocztowego (także jako zwykłej aplikacji), który bedzie ściągał pocztę
> ze wskazanych przez Ciebie kont POP3 i udostępniał je na zewnątrz w
> protokole IMAP. Wszelkie inne rozwiązania to amatorszczyzna.
IMHO Nie wchodzi w grę - obydwa kompuery są w sieciach lokalnych, i
conajmniej 1 z providerów jest
"całkowicie niereformowalny" :-( - do tego stopnia, że nie można u niego
wymagać nic! A ma 100% monopol,
no chyba że neostadą go zastąpię ;-)
Stawianie dodatkowego serwera w 1 z lokalizacji też z powyższego powdu
odpada.
w drugiej po prostu nie mam miejsca i warunków technicznych na takie
rozwiązania.

Takie synchronizowanie poczty np. przez pen-a możę i jest amatorskie, ale
czy wykonalne ??

> P.S. Nie czytałem początku wątku, bo to jest chyba forward z innej
> grupy.
Nie jest - rozpocząłem wątek wczoraj.

--
Wojciech Smagowicz