Re: synchronizacja poczty - jakim sposobem??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 16:46:50 MET DST

Użytkownik "Wojciech Smagowicz" <wsma@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d48c0p$hv3$1@news.onet.pl...
> WWW nie wchodzi w grę - bo kont pocztowych jest 4 na różnych
> serwerach. a poza tym to nie OE - kobiecie przyzwyczajeń się nie
> zmieni :-( . IMAP - też nie - serwery IMHO nie obsługują go.

Są takie, co obsługują.

> Właśnie tu po stronie programowej szukam rozwiązania. Nie musi być
> to równoczesne prowadzenie korespondencji. Wchodzi w grę np.
> backupowanie poczty na pen-drive i odtwarzanie na 2 kompie -
> tylko nie ręczne a automatyczne.

IMO najlepszym rozwiązaniem jest postawienie sobie własnego serwerka
pocztowego (także jako zwykłej aplikacji), który bedzie ściągał pocztę
ze wskazanych przez Ciebie kont POP3 i udostępniał je na zewnątrz w
protokole IMAP. Wszelkie inne rozwiązania to amatorszczyzna.

P.S. Nie czytałem początku wątku, bo to jest chyba forward z innej
grupy.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/