Re: synchronizacja poczty - jakim sposobem??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 01:42:42 MET DST

Użytkownik "Wojciech Smagowicz" <wsmag@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d4944o$5cl$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Takie synchronizowanie poczty np. przez pen-a możę i jest
> amatorskie, ale czy wykonalne ??

Jest - możesz sobie przed wyjściem z pracy skopiować swoje maile do
wybranego folderu w OE i następnie przekopiować odpowiedni plik .dbx
na USB Pena. Na drugim komputerze wystarczy go tylko podstawić zamiast
istniejącego pliku. Pliki .dbx są w folderze przechowywania OE,
ścieżkę znajdziesz w opcjach tego programu.

> Nie jest - rozpocząłem wątek wczoraj.

Fakt. Z jakiegoś powodu nie ściągnąłem postu rozpoczynającego wątek,
ale przeczytałem go już przez Google.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/