Re: XP Home - wywalajacy sie explorer.exe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 22:26:51 MET DST

Uzytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:149540710.20050421212406@poczta.onet.pl...
> Witam!
>
> Sprawa dotyczy wykrzaczania sie exploratora.exe.
> Nawet przy kopiowaniu duzego pliku z plyty CD na HDD wykrzacza sie
> i konieczny jest restart komputera.

E tam, zaraz restart. Trzy palce i recznie odpalasz explorer.exe.

> - zadnych wirusow nie bylo i nie ma na kompie
> - spyware - brak
> - sciagajek p2p - brak
>
> W zasadzie na kompie nic nie ma oprocz podsstawowego
> oprogramowania biurowego oraz pakieu Videostudio8
>
> Co moze byc przyczyna takich padow explorera ? Zaznaczam jeszcze
> raz ze nie mam na komputerze zadnego "paskudztwa" oraz uzywam
> Firefoxa, zamiast IE
>
> PS
> To nie moj komputer i siedzi ok 100km ode mnie, wiec wolalbym
> wiedziec co z nim zrobic, albo jakich rad udzielic tej osobie.

Jestes wiec pewien, ze ten system jest czysty? Nie ma zadnych tweaków,
pluginów? Antywirusa toto ma? Wylacz albo lepiej odinstaluj.
Sterowniki do chipsetu plyty glównej sa zainstalowane? Jest wolne
miejsce na pliki tymczasowe i rozrost swapa?

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadajac zmien px na pl/