Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 20:18:40 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Z dokładnością do funkcji polegającej się na przemieszczaniu się jest to
> pojazd jeżdżący.

Super. No tak - rower to samochód. Wiedziałem. :>

> Nie jest to to samo całkowicie ale i to i to jeździ i to i to służy do
> przemieszczania się i wynikiem pracy i jednego i drugiego jest ten sam
> efekt - przemieszczenie się/ładunku.

No widzisz - to tak samo jak z tym tab-completion i cmd.exe i bash - to
i to dopełnia, ale bash dopełnia więcej i lepiej (tak jak samochód
przewiezie więcej i dalej).

> Gdyby była odpowiednia stawka to i CMD dałoby się napisać ;)

Bez możliwości odczytania klawisza i *bez* uciekania się do zewnętrznych
programów (jedynie polecenia i funkcje wbudowane w cmd.exe) - jak?

> Dali po to by można było wpisać polecenie - nie ma jednak możliwości
> interaktywnej komunikacji polegającej na pytaniach i odpowiedziach.

Ano.

> Ja mówię :) sh to też przecież shell, też uniksowy i poprzednik basha.
> I też powinien być lepszy od cmd. A jeśli nie umie tego co Ty chciałeś
> zrobić?

Ale nie o tym mowa. Command.com pewnie też nie umi.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )