Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 15:24:57 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 15:00:57 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Jak to tak i nie? Rower jeździ? Jeździ. Samochód jeździ? Jeździ. Ergo:
> samochód to to samo co rower.

Z dokładnością do funkcji polegającej się na przemieszczaniu się jest to
pojazd jeżdżący.
Nie jest to to samo całkowicie ale i to i to jeździ i to i to służy do
przemieszczania się i wynikiem pracy i jednego i drugiego jest ten sam
efekt - przemieszczenie się/ładunku.

> Ale nie ma. A wcześniej skłonny byłeś brać stawki godzinowe, chyba byś
> się niewywiązał. Dobrze że nie poszedłem na ten układ.

Gdyby była odpowiednia stawka to i CMD dałoby się napisać ;)

> To po co dali do niego tab-completion?

Dali po to by można było wpisać polecenie - nie ma jednak możliwości
interaktywnej komunikacji polegającej na pytaniach i odpowiedziach.

> Ale kto mówił o sh? Mówimy o cmd.exe i bash.

Ja mówię :) sh to też przecież shell, też uniksowy i poprzednik basha. I
też powinien być lepszy od cmd. A jeśli nie umie tego co Ty chciałeś
zrobić?

--
Pozdrawiam
Piotrek