Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 15:00:57 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Jak to tak i nie? Dopełnia nazwę pliku/katalogu? Dopełnia. Więc
> spełnia taką samą funkcję i robi dokładnie to samo.

Jak to tak i nie? Rower jeździ? Jeździ. Samochód jeździ? Jeździ. Ergo:
samochód to to samo co rower.

> Z racji braku możliwości odczytania klawisza musiałbym się posiłkować
> zewnętrznym poleceniem. Gdyby taka możliwość istniała dałoby się bez
> problemów to zrobić

Ale nie ma. A wcześniej skłonny byłeś brać stawki godzinowe, chyba byś
się niewywiązał. Dobrze że nie poszedłem na ten układ.

> cmd nie był projektowany jako interakcyjny interpreter.

To po co dali do niego tab-completion?

> Spróbujmy odwrócić role. Napisz to samo w czystym sh. Dasz radę?
> Szczerze wątpię.

Ale kto mówił o sh? Mówimy o cmd.exe i bash.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )