Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:48:31 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 14:39:55 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> No i własnie na takie pytanie odpowiedź brzmi: Tak i nie, bo nie będzie
> to tak samo jak w bash. W ograniczonym stopniu tak.

Jak to tak i nie? Dopełnia nazwę pliku/katalogu? Dopełnia. Więc spełnia
taką samą funkcję i robi dokładnie to samo.

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> No własnie o to chodzi - więc nawet przy dużej dozie pracy nie byłbyś.

> Ale mówimy o TAB nie ENTER.

> Super, z tym że to nie jest to co mnie interesuje - to co mnie
> interesuje podkreśliłem wyżej.

Z racji braku możliwości odczytania klawisza musiałbym się posiłkować
zewnętrznym poleceniem. Gdyby taka możliwość istniała dałoby się bez
problemów to zrobić - cmd nie był projektowany jako interakcyjny
interpreter.

Spróbujmy odwrócić role. Napisz to samo w czystym sh. Dasz radę? Szczerze
wątpię.

--
Pozdrawiam
Piotrek