Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:59:40 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 14:52:43 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Niedokładny bo opuściłeś fragment o bash i funkcjonalności.

Oto całe pytanie :
"słyszałem, że w konsoli Windows (cmd.exe) można mieć funkcjonalność
tabulatora taka jaka jest w Linuksie (konkretnie shell bash),
tzn, ze system sam rozwija nazwy plików po wpisaniu kilku początkowych
liter."
Masz jeszcze jakieś wątpliwości? Przeczytaj sam.

> Zobacz teraz ja też Ciebie zacytuje: "zmieniłem pytania". Wiesz spoko,
> tylko jak przytaczasz to przytocz je w całości.

Zacytowałem, przytoczyłem, co to zmieniło w moich argumentach i
odpowiedziach na Twoją interpretację?

> No i o to właśnie chodzi EOT.

> Autor nie opisał nigdzie obszaru zainteresowań.

Jak to nie - interesuje go rozwijanie nazw plików i katalogów .

> A gdzie tam, osoby tam *siedzące* generalnie często wiedzą o czym piszą,
> zdarzają się trolle ale z reguły anonimy. Z resztą co to jest świat
> IT.pl?!

Świat IT.pl to świat osób zajmujących się
informatyką/administracją/serwerami itp w Polsce. Skrót myślowy.
Wszyscy moi znajomi zajmujący się tą tematyką na pytanie o p.c.o.a.
wybuchają śmiechem :)
A co do tego czy osoby tam piszące wiedzą o czym piszą, pozwolisz, że się
wypowiadał nie będę. Argumenty mają śmieszne. Podniecanie się jakimś tam
klastrem na 64000 procesorów czy klikadełkiem w MacOSX nie jest dla mnie
rzeczową dyskusją.
Ale to nie temat i miejsce na takie dywagacje.

--
Pozdrawiam
Piotrek