Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:52:43 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Przytoczyłem dokładny cytat z pytania autora wątku - sprawdź sam.

Niedokładny bo opuściłeś fragment o bash i funkcjonalności.

> Przeczytaj dokładnie i zrozumiesz może w końcu to pytanie. Autor nie
> pyta czy rozwijanie nazw plików jest *identyczne* jak w bashu (z
> dokładnością do funkcjonalności) ale czy ten konkretny przypadek
> (wpisuję kilka liter, naciskam TAB i mam wynik) da się jakoś "wykonać"
> w CMD. I upieram się że się da. Nikt nie pytał przy "starcie" wątku o
> pełną funkcjonalność basha, ale o jedną z funkcjonalości, ten
> konkretny przypadek gdzie po naciśnięciu TAB rozwija się nazwa pliku.

> Nie zmieniłem pytania - zacytowałem autora wątku.

Zobacz teraz ja też Ciebie zacytuje: "zmieniłem pytania". Wiesz spoko,
tylko jak przytaczasz to przytocz je w całości.

> Dokładnie takiego samego nie można - to już ustaliliśmy

No i o to właśnie chodzi EOT.

> ale w przypadku będącym w obszarze zainteresowań autora wątku jest to
> dokładnie to samo.

Autor nie opisał nigdzie obszaru zainteresowań.

> Niestety p.c.o.a. ma określoną "markę" w świecie IT.pl i duża liczba
> osób tam siedzących i aktywnie piszących to oszołomy ...

A gdzie tam, osoby tam *siedzące* generalnie często wiedzą o czym piszą,
zdarzają się trolle ale z reguły anonimy. Z resztą co to jest świat
IT.pl?!

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )