Re: onet i wp sie nie ładuje, wszystkie inne chodzą

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:50:00 MET DST

Użytkownik "pawel" <pawel_bielecki@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3516.000004fb.42679d2a@newsgate.onet.pl...
> ale jak usunąc tylko jendą poprawkę? bo w dodaj usun programy jest
> tylko jedna pozycja - sp2, czyli cały sp2

Nie mam teraz dostępu do XP, ale gdzieś tam w ustawieniach Dodaj/usuń
można włączyć pokazywanie poprawek na liście. Poza tym wszystkie
polecenia Uninstall znajdziesz w kluczu
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall. Znajdź swoją
poprawkę i uruchom deinstalację z wiersza poleceń.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/