Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:39:55 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> No to proponuję przeczytać jeszcze kilka razy pytanie : nie brzmiało
> ono tak jak to interpretujesz. Wg mnie jest to pytanie typu : "Czy da
> się zrobić tak by po wpisaniu kilku liter nazwy pliku i naciśnięciu
> TAB dopisała się reszta nazwy (tak jak to jest w bashu)?"

No i własnie na takie pytanie odpowiedź brzmi: Tak i nie, bo nie będzie
to tak samo jak w bash. W ograniczonym stopniu tak.

> MKS Toolkit po uruchomieniu odpala shella który obsługuje zarówno
> CMDkowe rzeczy jak i shellowe. To jest właśnie taka podmianka.

Aha... No w sumie nie dziwię się, że ktoś może chcieć podmienić cmd.exe
na coś innego. :)

     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Mógłbym spróbować napisać to w ten sposób by wyszukać wszystkie pliki
> z danym początkiem nazwy, CMD nie ma wbudowanych funkcji czytających
> (typu READ) więc samo pobranie TAB jest już problematyczne.

No własnie o to chodzi - więc nawet przy dużej dozie pracy nie byłbyś.

> Ale po naciśnięciu ENTER

Ale mówimy o TAB nie ENTER.

> skrypt mógłby wyświetlić listę plików pasujących do "foo". Czyli
> wpisuję np znajdz.cmd foo i mam listę plików zaczynających się na foo.

Super, z tym że to nie jest to co mnie interesuje - to co mnie
interesuje podkreśliłem wyżej.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )