Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:53:09 MET DST

Użytkownik "MrK" <SY06913@rejestracje.pl> napisał w wiadomości
news:Xns963CE35EF354Csy06913rejestracjepl@193.42.231.152...

> "świetny program", to z miejsca trafi do najgłębszego zakamarka
> mojego KF-a. .
>
> A gdzie ja napisalem, ze to swietny program? :) Uzywalem Partition
> Magica, bo innych nie znalem, a jak dotad sie sprwadzal. I tyle.

To nie do Ciebie ;-)). Sorry. Miałem ostatnio taką dyskusję na
pececie... szczegóły mogą Cię zainteresować:
http://tinylink.com/?JD2F10SpxT, http://tinylink.com/?swbahEfT6M .

> pomocy DFSee.
>
> Dzieki, to bardzo cenne wskazowki.

> Probowalem. Znajduje pliki o dziwnych rozmiarach i rozszerzeniach
> - nie do otworzenia w czymkolwiek.

Nazwy plików są zapisane w MFT, a tego w trybie RAW program nie używa.
Spróbuj podejrzeć te pliki listerem spod Total Commandera i
wydedukować na podstawie ich nagłówków, jakie mogą mieć rozszerzenia.
Dość często - zwłaszcza kiedy partycja nie była defragmentowana -
trzeba ręcznie "wyłuskiwać" właściwą zawartość z takich
pseudoplików -na przykład doc-a wielkości 100 kB z 50 MB-owego pliku
:-). Na tym m.in. polega właściwa praca serwisu odzyskującego dane; bo
używać programów to każdy potrafi...

[...]

Powodzenia.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/