Re: LAN - Znaczne obciazenie procesora

Autor: Krzysztof Kotewa <Krzysztof.Kotewa_at_usun-to.data.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:25:21 MET DST

Tak ale ze podczas testowego kopiowania plików, NAV został zupelnie
odłączony.

Z ciekawosci odinstalowalem Antyvira i dytacja wyglada tak samo.

Moze faktycznie za malo podalem szczegółów.
SIEC LAN - to 100Base-TX i wszystkie urzadenia dzialaja w sieci w
tym trybie.

Obciazenie karty sieciowej nie przekracza 25 %

Pliki faktycznie duże - obraz Iso Dystrybycji Linuxa

> Plików szyfrowanych antywirus za bardzo sprawdzić nie może bo są
> zaszyfrowane. Może jedynie sprawdzić czy jakiś fragment takiego pliku nie
> pasuje do sygnatur ...

Pliki nie są szyfrowane, ani nie maja atrybutu archiwalny

Wszystko było wczesniej ok, i dlatego mnie to zastanawia.