Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: MrK <SY06913_at_rejestracje.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 01:19:41 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

>Nazwy plików są zapisane w MFT, a tego w trybie RAW program nie
>używa. Spróbuj podejrzeć te pliki listerem spod Total Commandera i
>wydedukować na podstawie ich nagłówków, jakie mogą mieć
>rozszerzenia. Dość często - zwłaszcza kiedy partycja nie była
>defragmentowana - trzeba ręcznie "wyłuskiwać" właściwą zawartość z
>takich pseudoplików -na przykład doc-a wielkości 100 kB z 50
>MB-owego pliku
>:-). Na tym m.in. polega właściwa praca serwisu odzyskującego dane;
>:bo
>używać programów to każdy potrafi...

A gdzie zapisywany jest MFT? Szukalem troche w sieci, ale nie znalazlem
jasno opisanego. Czy przy moim padzie jest szansa, ze odzyskam pliki z
nazwami? Bo jesli nie, to zrezygnuje z odzyskiwania danych, mialem tam
ponad 3 tys plikow, wiec zabawe w reczne wyciaganie sobie daruje,
chociaz danych mi szkoda jak diabli, mialem tam wszystko... ;(
Jak sie nie da z nazwami, to sie skupie na tym, zeby sie dysk chociaz
sformatowac dalo :)

--
Pozdrawiam
MrK