Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: MrK <SY06913_at_rejestracje.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:21:29 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

>Jak mi jeszcze raz ktoś napisze, że Partition Magic to jest "świetny
>program", to z miejsca trafi do najgłębszego zakamarka mojego KF-a. .

A gdzie ja napisalem, ze to swietny program? :) Uzywalem Partition
Magica, bo innych nie znalem, a jak dotad sie sprwadzal. I tyle.

>Pewnie PM pozostawił partycję z "awaryjnym" deskryptorem hexa 3C.
>Zmień go na 07, wówczas system powinien już zobaczyć tę partycję.
>Niewykluczone, że trzeba będzie także odbudować jej bootsektor
>TestDiskiem, ale najpierw zrób binarny obraz całego dysku przy pomocy
>DFSee.

Dzieki, to bardzo cenne wskazowki.

>Poza tym kiedy Easy Recovery nie rozpoznaje systemu plików, to
>należy skanować w trybie RAW.

Probowalem. Znajduje pliki o dziwnych rozmiarach i rozszerzeniach - nie
do otworzenia w czymkolwiek.

>A to to jest najprostsze, jak już nadasz partycji właściwy deskryptor,
>to i format będzie możliwy. W cięzkich przypadkach wyzeruj MBR.
>Proponuję MBRWork http://www.terabyteunlimited.com albo BootIt z tej
>samej strony.

Dzis juz dam sobie siana, bo do pracy rano trzeba wstac, ale jutro bede
kombinowal.
Dzieki serdeczne. Piotrowi S. rowniez, bardzo mi pomogliscie. Mam
nadzieje ze cos z tego bedzie.

--
Pozdrawiam
MrK