Re: Serwer DNS na W2k Server - BIND czy "wbudowany"

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:32:02 MET DST

On Tue, 5 Apr 2005 22:21:43 +0200, Jacek Wołoszka wrote:

> Użytkownik "Szymon" <szwyr.usunto@o2.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem jak z wydajnoscia ale co do dziur to chyba BIND ma ich troche
> wiecej

Może dla systemów uniksowych te dziury są "działające" ale to że jest
implementacja BINDa dla Windows nie oznacza automatycznie że te same dziury
są "działające" pod Windows.
To dwie odmienne architektury i niekoniecznie exploit dla BINDa
działającego na linuksach będzie działał na BINDzie windowsowym.
Przykłady można mnożyć - np port MySQL pod Windows, Apache dla Windows itp.
mają one czasami bugi w wersjach uniksowych ale wersje windowsowe są od
tych konkretnych bugów na ogół wolne (co oczywiście nie oznacza, że nie
mają innych błędów :) )

--
Pozdrawiam
Piotrek