Re: defragmentatory...sic!

Autor: Oskar <lordgutek_at_2com.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:15:02 MET DST

Hej

a> Witam!

a> Chodzi mi o defragmentacje w Windows XP.
a> Partycja 80 GB głównie dla kopii, rzadko używanych danych.

a> 1. Robie defragmentacje (NTFS, klaster 4kb)
a> 2. (nic nie ruszam na partycji) - przywracanie systemu, indeksacja dysku
a> wyłączona
a> 3. restart
a> 4. ponownie przeprowadzam defragmentację i...mmieli dyskiem aż niemiło

a> Co jest do czorta z tą defragmentacją ? Dane nie ruszane, a za każdym razem coś
a> mu nie pasuje i defragmentuje wg nowego algorytmu ?!!!

a> Testy przeprowadzałem na systemowym programie, a także na Diskeeper'rze.

a> Dodam jeszcze, że oba programy nie radzą sobie z defragmentacją dużych (> 1GB)
a> plików. Wynik wstępnej analizy fragmentacji partycj i analiza PO dają zazwyczaj
a> takie same efekty, czyli fragmenty pliku >1 GB to ok 1000-2000 fragmentów...

   ja uzywam programu perfect disk firmy raxco software. wg mnie jest
   ok, ale moze ktos moze powie cos wiecej :) Ja w kazdym razie
   bardziej mu ufam niz windowsowemu defragmentatorowi :)

--
pozdrawiam,
Oskar