defragmentatory...sic!

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 23:36:50 MET DST

Witam!

Chodzi mi o defragmentacje w Windows XP.
Partycja 80 GB głównie dla kopii, rzadko używanych danych.

1. Robie defragmentacje (NTFS, klaster 4kb)
2. (nic nie ruszam na partycji) - przywracanie systemu, indeksacja dysku
wyłączona
3. restart
4. ponownie przeprowadzam defragmentację i...mmieli dyskiem aż niemiło

Co jest do czorta z tą defragmentacją ? Dane nie ruszane, a za każdym razem coś
mu nie pasuje i defragmentuje wg nowego algorytmu ?!!!

Testy przeprowadzałem na systemowym programie, a także na Diskeeper'rze.

Dodam jeszcze, że oba programy nie radzą sobie z defragmentacją dużych (> 1GB)
plików. Wynik wstępnej analizy fragmentacji partycj i analiza PO dają zazwyczaj
takie same efekty, czyli fragmenty pliku >1 GB to ok 1000-2000 fragmentów...