Re: Wirusy no problem!!!

Autor: Kris W. <nolde_at_op.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 22:03:18 MET DST

Ciebie widocznie nic nie może zadowolić i czepiasz sie czego możesz .( A
czytając uważnie musiałbyś przecież dojśc do wniosku iż poniekąd przyznaje
Ci racje choćby z tego powodu że nie czuje sie( jeszcze )zaawansowanym
szpecem od kompa ale w niektorych sprawach pewnie mógłbym cie zagiąć
(człowiek nie może się znać na wszystkim nawet bedąc informatykiem -a wiem
to z autopsji bo ostatnio zdarzyło mi sie o coś zapytać studenta informatyki
piszacego juz magisterke -zbył mnie niepamięcią) Jesteś typowym przykładem
polaka z wygórowanmi ambicjami . Musisz mieć ostatnie zdanie ...Co???
Nawet takie( chyba ?) miłe pozdrowienie ( choć rzeczywiście był to lapsus)
......nie pasuje ci ......a jak tam z pogodą u ciebie chyba do dupy nie. A
co do grupy to jak sam stwierdzileś ( a tutaj staram sie ciebie naśladować
cytując e-maila)...." grupy mają taką fajną cechę,że można tam się wymieniać
doświadczeniami .Nawet tylko czytając dyskusje można się wiele
nauczyć."...Myśle więc iż zamieszczając mój (jak zaznaczyłem osobisty) opis
...ochrony przed nagłym padem Pc-ta,wirusem i stratą danych ..był pouczajacy
choć nie każdy musi go stosować albo sie z nim zgadzać

To miało iść nie na grupe to miało iść wyłącznie do ciebie! ale zmieniłem
zdanie.

Ps. A teraz pewnie bedziesz sie czepiał pisowni i gramatyki .. co ?

                                                                   To nara
ArD ........... bo pozdrawiać to niewiem czy wypada Kris W.