Re: Wirusy no problem!!!

Autor: test <test3535_at_wpl.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 12:07:58 MET DST

> szpecem od kompa ale w niektorych sprawach pewnie mógłbym cie zagiąć
> (człowiek nie może się znać na wszystkim nawet bedąc informatykiem -a wiem

Pojecie INFORMATYK nie oznacza osoby, ktora swietnie zna sie na Windows.
Jest to pojecie o wiele szersze.
Nie wiem np. dlaczego w wielu firmach przyjelo sie nazywac informatykiem
osobe, ktora wklada tonery do drukarek oraz reinstaluje windy, modernizuje
pecety, zaklada konta, itp... Taka osoba powinna sie nazywac nie
INFORMATYKIEM lecz administratorem badz serwisantem.
A Informatyk? Wystarczy odpowiedziec sobie na pytanie czym zajmuje sie nauka
zwana informatyką. Kazdy wie, ze jest to nauka o przetwarzaniu informacji,
wiec informatyk, to jest ktos, kto zajmuje sie tymi zagadnieniami, glownie
od strony teoretycznej. Stanowisko najblizsze informatykowi/informatyce to
(wedlug mnie) PROGRAMISTA, natomiast na pewno nie osoba, ktora swietnie zna
sie na hardware PC oraz na instalowaniu sterownikow w windzie.