Re: Wirusy no problem!!!

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 14:17:14 MET DST

Gdzieś w okolicy 02.04.2005, około 09:50:49 godziny, osoba znana nam jako
Kris W. napisała:

> Problem tkwi w tym że czasami żeby system prawidłowo zadziałał potrzebujemy tylko przekopiowania np pewnych plików z folderów systemowych co trwa kilkanaście sekund ....a ty radzisz mi żebym skorzystać z obrazu systemu czy inaczej obrazu partycji ...........ile to potrwa 15 minut .20 ..30????(zależnie od wielkości danych zgromadzonych w systemie) nie mowiąc otym że przenosisz się w czasie tracisz obecne ustawienia i zmusza to do ponownej instalacji pewnych programów.

Pisałem, że w pracy mam zrobiony obraz. Zrobienie obrazu systemu norton
ghostem trwa 5 minut (partycja 2,5 GB) przywrócenie tyle samo. W pracy jest
to dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie. Programy są zainstalowane na innej
partycji, czyli po przywróceniu systemu wszystkie dane są zachowane.

> Moja zasada z dwoma systemami dziala na podobnej zasadzie jak opisany w EKSPERCIE (komputer świat)

Niestety z tymi gazetami jest tak, że opisują rzeczy, które są /bezpieczne.
Chodzi o to, żeby przeciętny użytkownik nie miał z tym problemu. Chociaż
czasem dają ciała. Ostatnio ktoś mi mówił, że w jednym piśmie zalecali,
zaraz po zakupie nowego sprzętu zmienić bios. No i ten gość tak zrobił,
nagrywarka przestała mu działać. :(

> moim przypadku robisz to komfortowo bo graficznie a DOS to już prehistoria dla wielu z nas

Ha, ha. Święte słowa. Przypomniało mi to, jak ostatnio znajomemu przez
telefon mówiłem jak przeinstalować W98. Musiałem mu mówić krok po kroku,
literować instrukcje, mówić kiedy ma enter wcisnąć...

> .................no ale każdy ma swój sposób :-)

Oczywiście, a grupy mają taką fajną cechę, że można tam się wymienić
doświadczeniami. Nawet tylko czytając dyskusje można się wiele nauczyć.

> pozdrowiam wszystkich....... Kris N

ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!