Re: Wirusy no problem!!!

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 23:21:31 MET DST

Gdzieś w okolicy 02.04.2005, około 22:03:18 godziny, osoba znana nam jako
Kris W. napisała:

> Ciebie widocznie nic nie może zadowolić i czepiasz sie czego możesz .

Najpierw sprawdziłem pocztę, potem grupę. Wyszło jak wyszło, szkoda, że się
nie zrozumieliśmy. Moja wina, przyznaję, piszę zawsze zbyt ogólnikowo.

>( A czytając uważnie musiałbyś przecież dojśc do wniosku iż poniekąd przyznaje
> Ci racje

No właśnie, tak, skojarzyłem to. :( Próbowałem tylko wytłumaczyć dlaczego
jestem za robieniem obrazu. Pisałem o robocie bo tam w raz ustawionym
kompie nie robię już zmian. W domu jest inaczej, tego nie napisałem.

> choćby z tego powodu że nie czuje sie( jeszcze )zaawansowanym
> szpecem od kompa ale w niektorych sprawach pewnie mógłbym cie zagiąć

Mnie na pewno. Ale w tym temecie, optymalizacji systemu, ustwianu na
bezawaryjność ostatnio się /podszkoliłem/

> (człowiek nie może się znać na wszystkim nawet bedąc informatykiem -a wiem
> to z autopsji bo ostatnio zdarzyło mi sie o coś zapytać studenta informatyki
> piszacego juz magisterke -zbył mnie niepamięcią)

Znam to, kiedyś znajomemu informatykowi padł windows. Męczył się z cztery
godziny, dopóki nie spytałem czy to przypadkiem nie wirus. :D
> Jesteś typowym przykładem polaka z wygórowanmi ambicjami . Musisz mieć ostatnie zdanie ...
> Co???
Niestety, nie jestem ideałem.

> Nawet takie( chyba ?) miłe pozdrowienie ( choć rzeczywiście był to lapsus)
> ......nie pasuje ci .....

Chodzi o siga? Pierwsze dwa zdania są wycięte z kazania...

>.a jak tam z pogodą u ciebie chyba do dupy nie.

Wręcz przeciwnie. :D

> Myśle więc iż zamieszczając mój (jak zaznaczyłem osobisty) opis
> ...ochrony przed nagłym padem Pc-ta,wirusem i stratą danych ..był pouczajacy
> choć nie każdy musi go stosować albo sie z nim zgadzać

Więc piszę to jeszcze raz. Ja się z nim nie zgadzam.
Po pierwsze, trzeba mieć dwa systemy, jeśli korzystasz z obu to jest ok (ja
mam w98 i w2k na drugiej maszynie ale na głównej tylko w2k).
Po drugie, po co robić kopie ręcznie skoro są do tego odpowiednie
narzędzia? Szybsze, kompresujące dane, pewniejsze (obraz dysku np, na
płycie dvd).
Po trzecie, tym którzy chcieliby zastosować twoja technikę wyjaśniam jej
minusy (czas, miejsce, brak pewności).

> To miało iść nie na grupe to miało iść wyłącznie do ciebie! ale zmieniłem
> zdanie.

Tamten list, co poszedł na priva, to był niepotrzebne. Tylko namieszała...

> Ps. A teraz pewnie bedziesz sie czepiał pisowni i gramatyki .. co ?

Sprowokowłeś mnie. Te wielokropki w środku zdania strasznie utrudniają
czytanie. Rozpraszają mnie, nie mogę skupić się na sensie wypowiedzi... :)

> To nara

Trzym się.

> ArD ........... bo pozdrawiać to niewiem czy wypada Kris W.

Też nie wiem...

pozdrawiam
ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!