Re: nie mogę usunąć pliku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 00:54:43 MET

Użytkownik "bjp" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości
news:cunns8$dhn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam zapisany w katalogu plik. nie potrafię go jednak usunąć -
> klikając usuń po chwili wyświetla się komunikat, iż plik nie może
> zostać usunięty, bo jakiś program lub osoba mogą z niego korzystać.
> Program żaden, osoba także z owego pliku nie korzysta. W jaki sposób
> mogę go usunąć ? pzdr

A co to za plik? AVI? Używa go wbudowany podgląd plików w Eksploratorze.
Ale zanim przetrawi duży plik AVI, to trochę czasu mija... Remedium:

Start/Run/Regedit
Usunąć HKCR\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler
Usunąć klucz "Default".

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/