Re: nie mogę usunąć pliku

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 08:22:07 MET

bjp <brak@emaila.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cunns8$dhn$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> mam zapisany w katalogu plik. nie potrafię go jednak usunąć - klikając
> usuń po chwili wyświetla się komunikat, iż plik nie może zostać usunięty,
> bo jakiś program lub osoba mogą z niego korzystać. Program żaden, osoba
> także z owego pliku nie korzysta. W jaki sposób mogę go usunąć ?
> pzdr

Jeśli masz problem z usunięciem jakiegoś pliku, skorzystaj z
Max_Delete v1.1 aplikacja służy do usuwania plików używanych przez Windows
wystarczy zapamiętać miejsce gdzie znajduje się plik, uruchomić program
Max_Delete, nacisnąć przycisk "Dodaj" i wskazać na ten plik. Następnie
wystarczy uruchomić ponownie komputer. Po restarcie Windows, program
automatycznie usunie plik.
Do pobrania: http://www.maxwklb.republika.pl/inne/max_delete.exe

--
Piotr Palusiński  [MVP]