Re: niebieska czcionka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Tue 15 Feb 2005 - 00:30:22 MET

NewsAgent as "Grzegorz Niemirowski" via <gnthexfiles@poczta.onet.pl> in
the thick of news:cur5ta$ai0$1@news.onet.pl
> [...]
> Piszesz posty nie przywiązując do nich wagi, do tego jak ktoś może
> postąpić korzystając z Twoich wskazówek albo jak odbierze styl Twoich
> wypowiedzi. To jest dobre hobby?

A uważasz, że bawienie się w kotka i myszkę przez "gdyby'iarza"
Piciu@faq-it.pl jest lepszym ...?

> [...]
> Każdy plik może być skompresowany więc nie ma sensu podawać tu nazw.

Pytanie o nazwy jest/było w tym momencie IMHO na miejscu, bo -powtarzam-
XP sam z siebie nie kompresuje wszystkich-dowolnych plików. Każdy plik
może być skompresowany, ale standardowo nie jest!

P.S.
A teraz poczuj się trochę Lamerem. Zrobiłeś aktualizacje WU. Otwierasz
Explorera i widzisz foldery blue. I do tego nie bardzo jesteś "mocny' w
XP, to co wtedy przychodzi Ci do głowy: "A, zapytam się na pcom-wnt :-) OT
i wsio mociumpanie w spr.! A teraz poczuj się lepszym od lamera. Dllcache
w Windows/System32 też niebieski i łapiesz mnie za słowo, które się do
niego w żadnym wypadku nie może odnosić. Oprócz tego próbujesz mi
udowodnic, że innych niebieskich folderów/plików (CoD.ini, Repair) od
licha. Najciekawsze z tego jest to, że ja ich nie mam i nie widzę. a Ty je
masz? Sam nie wiem, dlaczego Ci to tłumaczę ?!... Chyba dlatego, że to
życie, a nie np. EANA :-)