Re: niebieska czcionka

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 01:19:38 MET

Michał Biek <mb[7-]@2.pl> napisał(a):
> A uważasz, że bawienie się w kotka i myszkę przez "gdyby'iarza"
> Piciu@faq-it.pl jest lepszym ...?

Nie wydaje mi się aby bawił się w kotka i myszkę. To Ty póbujesz z marnym
skutkiem udowodnić, że Twoja porada była w 100% OK a jak ktoś straci ważne
pliki to to jest jego wina.

> Pytanie o nazwy jest/było w tym momencie IMHO na miejscu, bo -powtarzam-
> XP sam z siebie nie kompresuje wszystkich-dowolnych plików. Każdy plik
> może być skompresowany, ale standardowo nie jest!

To nic nie zmienia. Pliki mogą być skompresowane bez wiedzy użytkownika.

> P.S.
> A teraz poczuj się trochę Lamerem. Zrobiłeś aktualizacje WU. Otwierasz
> Explorera i widzisz foldery blue. I do tego nie bardzo jesteś "mocny' w
> XP, to co wtedy przychodzi Ci do głowy: "A, zapytam się na pcom-wnt :-) OT
> i wsio mociumpanie w spr.!

Nie rozumiem, co to jest "spr"?

> A teraz poczuj się lepszym od lamera. Dllcache w Windows/System32 też
> niebieski i łapiesz mnie za słowo, które się do niego w żadnym wypadku nie
> może odnosić. Oprócz tego próbujesz mi udowodnic, że innych niebieskich
> folderów/plików (CoD.ini, Repair) od licha.

Nieprawda. Mogą być, nie mówię, że są wszędzie.

> Najciekawsze z tego jest to, że ja ich nie mam i nie widzę. a Ty je masz?

Nie mam, nie muszę mieć.

> Sam nie wiem, dlaczego Ci to tłumaczę ?!... Chyba dlatego, że to życie, a
> nie np. EANA :-)

Naprawdę nie wiem o co Ci chodzi i co ma EANA do tego.
Mnie chodzi o to, że stwierdziłeś, że skompresowane pliki można wyrzucić, bo
standardowo kopie zapasowe są skompresowane. A przecież nie tylko takie
pliki mogą być skompresowane. Nie każdy ma standardowy system. Nie każdy
musi tak jak ty kasować kopie zapasowe plików podmienianych przez poprawki
czy zawartość dllcache wykorzystywanego przez ochronę plików systemowych.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/