Re: Dwa problemy XP i Win 2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 12:07:15 MET

Użytkownik "Jacek " <jacek.dul@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ctcmo4$hik$1@inews.gazeta.pl
> Witam, mam dwa problemy odnośnie dwóch systemów:
> 1. Zdażyło mi się na dwóch komputerach podczas reinstalacji systemu
> (XP), że wykonując format c: (zarówno najpierw spod DOS-a z płytki
> win 98 jak i spod Windowsa XP) po zainstalowaniu nowego systemu na
> dysku c: zostają różne rzeczy z poprzedniego systemu (zwłaszcza w
> koszu, ale nie tylko). Co może być przyczyną? Format pełny, nie
> 'format\q'.

Nie ma takiej możliwości. Prawdopodobnie formatujesz inną partycję, albo
w ogóle nic nie formatujesz. Wiem, że zaraz zaczniesz ironizować skąd ja
to mogę wiedzieć ;-), ale uwierz - format usuwa stara tablicę alokacji
plików i zakłada nową, czystą, więc NIC nie ma prawa się ostać.

> 2. W pracy mam win 2k. System nie wyłącza mi komputera, tylko wykonuje
> restart. W menadżerze urządzeń mam: 'pokaż ukryte urądzenia ->
> Obsługa NT Apm Legacy -> węzeł interfejsu włączony' ale to nie
> pomogło. Jest na to jakaś rada? Dodam, że jest to raczej stary komp
> (7 lat), ale chyba nie w tym leży problem (obudowa ATX).

Stawiam na stary BIOS, ale możesz ew. pokombinować z podmianą hal.dll
zgodnie z
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;237556.

Aha, wpis PowerDownAfterShutdown istnieje?
http://www.winguides.com/registry/display.php/251/

/odpowiadając zmień px na pl/