Re: BootIT czy Ghost?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 11:55:55 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:ts1hf5n8ol4o.1vjx8fdjkfbcl.dlg@40tude.net
> On Thu, 27 Jan 2005 21:21:36 +0100, Michal Kawecki wrote:
[...]
> Sęk w tym, że nie chciałem nic "mieszać" na dysku źródłowym.
> Profilaktycznie do momentu uruchomienia "kopii" nie chciałem tam nic
> zmieniać. Ghost pomógł, ale szukałem rozwiązania przy pomocy
> BootITa...

Ghost się przydaje czasami jak widać ;-). A ta niezwykle (także i moim
zdaniem) potrzebna funkcja dynamicznej zmiany wielkości partycji w
trakcie jej kopiowania zostanie niedługo w BootIt zaimplementowana, bo
niedawno pojawił się nowy programik autorstwa Terabyte, pod nazwą
CopyWipe, który już to oferuje.

/odpowiadając zmień px na pl/