Dwa problemy XP i Win 2k

Autor: Jacek <jacek.dul_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 07:40:04 MET

Witam, mam dwa problemy odnośnie dwóch systemów:
1. Zdażyło mi się na dwóch komputerach podczas reinstalacji systemu (XP), że
wykonując format c: (zarówno najpierw spod DOS-a z płytki win 98 jak i spod
Windowsa XP) po zainstalowaniu nowego systemu na dysku c: zostają różne rzeczy
z poprzedniego systemu (zwłaszcza w koszu, ale nie tylko). Co może być
przyczyną? Format pełny, nie 'format\q'.
2. W pracy mam win 2k. System nie wyłącza mi komputera, tylko wykonuje
restart. W menadżerze urządzeń mam: 'pokaż ukryte urądzenia -> Obsługa NT Apm
Legacy -> węzeł interfejsu włączony' ale to nie pomogło. Jest na to jakaś
rada? Dodam, że jest to raczej stary komp (7 lat), ale chyba nie w tym leży
problem (obudowa ATX).

Pozdrawiam,
Jacek.