Re: Dwa problemy XP i Win 2k

Autor: Jacek <jacek.dul.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 13:49:22 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Nie ma takiej możliwości. Prawdopodobnie formatujesz inną partycję, albo
> w ogóle nic nie formatujesz. Wiem, że zaraz zaczniesz ironizować skąd ja
> to mogę wiedzieć ;-), ale uwierz - format usuwa stara tablicę alokacji
> plików i zakłada nową, czystą, więc NIC nie ma prawa się ostać.

Nie, nie zacznę ironizować. Wkładam płytę z win98, zmieniam w biosie kolejność
bootowania na CDROM jako first -> F10 -> YES -> Uruchom komputer z obsługą
CDROM -> F: (CDROM) -> cd win98 -> format c: -> T (tak) -> ... i już. Potem
podmiana płytek, wsadzam z XP i tyle. No i po zainstalowaniu pierwsze
uruchomienie i ... ikona kosza na pulpicie pełna :>. Na jednym komputerze
miałem dwa takie przypadki, i ostatnio kolega miał to samo u siebie w domu.

> Stawiam na stary BIOS, ale możesz ew. pokombinować z podmianą hal.dll
> zgodnie z
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;237556.
>
> Aha, wpis PowerDownAfterShutdown istnieje?
> http://www.winguides.com/registry/display.php/251/

Tak, jest włączone czyszczenie pliku wymiany (1).

---
Jacek.