Re: Migracja domeny NT4 ENG do W2003 PL

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 15:47:56 MET

> uwaga ogolna, tylko prosze bez brania jakos bardzo tego do siebie: przed
> przystapieniem do takiego procesu usiasci i przeczytac jakas dobra ksizake
> podstawach AD itp ... potem usiasc i przeczytac ja jeszcze raz cwiczac to
> na

Czytam, czytam................

> VirtualPC albo innym VMWare

Powiedz to przełożonym.... dajcie mu komputer do zabawy i licencje na VMWAre
:)

> wezmiesz noge muchy.. dorzucisz dwie uncje zabiego skrzeku, potem luske
> wieloryba (ciezko dostac cholera, wiem ) ... sorki nie moglem sie
> powstrzymac
> jakos

To było nie potrzebne...wolałbym te trzy linijki przeznaczyć na bardziej
konstruktywną podpowiedź

> nie nazywa sie - nie ma PDC i BDC w windows 2003 - sa kontroelry pracujace
> jako multimaster i role FSMO - ech wiem, czepiam sie ale jak sie nie
> trzymac
> dobrej terminologii to sie gubi sens calosci

O multimaster...doczytam :), a o rolach to juz wiem ale czy to to samo co
masz na mysli ?? (czy role FSMO to np: serwer plików, aplikacji, active
directory )

> (...)

???..........czytałem o migracji użytkowników i komputerów ....więc nie
rozumiem (...)

> [...]
> sieci PDC
> - ten nowy BDC podnosisz do roli PDC
> - robisz jego upgrade do windows 2003
> - na nowej maszynie stawiasz nowy Windows 2003 PL i dodajesz go jako
> dodatkow
> kontroler domeny, czekaz az zsynchronizuja sie dane
> - przenosisz na nowy kontroler domeny role FSMO
> http://support.microsoft.com/kb/255504
> - robisz z nowego serwera serwer Global Catalogu
> - degradujesz pierwszy serewr do roli kontrolera domeny
> - jezeli wszystko dziala to mozesz ten wylaczony PDC przeznaczyc do innych

Tak na sucho to się domyśliłem jak to zrobić...pewnie nie jest to takie
skomplikowane jak robi to się kolejny raz. Co do ostatniego zdania - to
jeszcze taki dodatkowy PDC trzeba mieć.....a to juz Harry Potter :)

> Dokument po angielsku znajdziesz tutaj:
> http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/planning/incremental/upgradent.asp

Znalazłem na stronach Microsoftu dokumenty o migracjach......niestety mój
angielski jest za cienki do uzywania tego typu orginalnych porad :).

Ale dziękuję bardzo za każdą uwagę.....................nawet za przepis na
"eliksir mądrości z muchy i wieloryba"

Pozdrowienia
P.