Re: Migracja domeny NT4 ENG do W2003 PL

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 16:05:14 MET

Golibroda <brak@adresu.pl> napisał(a):

> To było nie potrzebne...wolałbym te trzy linijki przeznaczyć na bardziej
> konstruktywną podpowiedź
za powaznie podchodzisz do tematu w piatkowy wieczor .... niestety dla
niektorych wieczor w pracy :(

> O multimaster...doczytam :), a o rolach to juz wiem ale czy to to samo co
> masz na mysli ?? (czy role FSMO to np: serwer plików, aplikacji, active
> directory )

nie, role FSMO to role pelnione przez kontroler
domeny:http://www.w2k.pl/tech/w2k_ad4.html
malo ale wyjasnia chyba troche

> ???..........czytałem o migracji użytkowników i komputerów ....więc nie
> rozumiem (...)

Synchornizacja to proces synchronizacji danych pomiedzy kontrolerami -
migracja to przeniesienie uzytkownikow z jednej domeny do drugiej, rozumiem ze
chcez robic upgrade a nie migracje ?

> Tak na sucho to się domyśliłem jak to zrobić...pewnie nie jest to takie
> skomplikowane jak robi to się kolejny raz. Co do ostatniego zdania - to
> jeszcze taki dodatkowy PDC trzeba mieć.....a to juz Harry Potter :)

Wiesz, dodatkowy PDC to moze byc na chwile postawione NT na jakiejs stacji to
tylko dla twojego bezpieczenstwa :)

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl