Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostępnianie działało i przestało

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:45:19 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:cs9h5h$kp3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No widzisz, a kretyni z MS-a pomyśleli o takich jak Ty...

dzięki...

> http://support.microsoft.com/kb/304040/PL/

hie hie "interfejs prostego udostępniania plików jest domyślnie włączony"
Nie po to instaluję system bazujący na technologii NT w wersji PRO aby
domyślnie pracował jak Win95 i udostępniał wszystko wszystkim.

Jak ktoś by szukał kiedyś i wygooglał ten temat a chciał udostępnić folder
dla usera a nie dla wszystkich:
1. włączamy we właściwościach sieci udostępnianie plików (normalka)
2. WYŁĄCZAMY proste udostępnianie (ale czemu jest to w menu narzędzia/opcje
folderów po otwarciu "Mój komputer" a nie w narzędziach administracyjnych?)
3. teraz mozna udostepniać; zakładka udostępnianie, wciskamy uprawnienia,
wycinamy co tam jest (znowu domyślnie 'wszyscy') i dajemy usera który ma
mieć dostęp do udostępnionych zasobów.

> Dla konta Gość musisz zdjąć ograniczenie na logowanie
> z sieci -reszta w google, żeby nie było za łatwo.

Gościa zablokowałem czyli full ograniczeń ;-)

Dzięki wszystkim. Problem rozwiązany (a pingów dalej niet ;-) ale przecież
to nie jest ważne)

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.