Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostêpnianie dzia³a³o i przesta³o

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:49:58 MET

U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dhlasc.5pi.ln@kwinto.prv...
> [..]
>
> Te dwa zdania sugeruj± mi, ¿e pingi wycinane s± na tym "zewnêtrznym
> firewallu". Ale mogê siê myliæ... ;-). Jednak gdybym siê nie myli³, to

Nie s±, ale spoko to najmniejszy problem.
Udostêpnianie ju¿ dzia³a jak chcia³em.

Kompy s± obok siebie z tej samej listwy zasilane razem z HUB'em, wszystko
jest standardu 10/100 i idzie na 100 bo porz±dnych kabelkach.

Dziêki jeszcze raz.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadaj±c na majla usuñ cyfrê z adresu.