Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostępnianie działało i przestało

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 23:26:18 MET

"Henry(k)" <henrico8@op.pl> wrote:

> ACL? no akurat zakładki "zabezpieczenia" nie mam. Jest tylko i wyłacznie w
> trybie awaryjnym. A klepać komendy nie chcę bo nie jestem pewien co zrobie.
> Nigdy nie konfigurowałem sieci/uprawnień na XP

No widzisz, a kretyni z MS-a pomyśleli o takich jak Ty...
http://support.microsoft.com/kb/304040/PL/
W pomocy też zapewne o tym znajdziesz.
Poza tym, Michał dał Ci linka - czytałes to w ogóle?
Dla konta Gość musisz zdjąć ograniczenie na logowanie
z sieci -reszta w google, żeby nie było za łatwo.
(Na pewno zapamiętasz)... :)

Piciu