Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostêpnianie dzia³a³o i przesta³o

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 22:38:49 MET

U¿ytkownik "Pawe³ Goleñ" <p_golen@ks.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cs9bma$oaq$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Je¶li masz PRO, to nie musisz wchodziæ do trybu awaryjnego, by mieæ dostêp
> do ACL. Przyznaj siê, do helpa nie zagl±dn±³e¶?

ACL? no akurat zak³adki "zabezpieczenia" nie mam. Jest tylko i wy³acznie w
trybie awaryjnym. A klepaæ komendy nie chcê bo nie jestem pewien co zrobie.
Nigdy nie konfigurowa³em sieci/uprawnieñ na XP

> Ja siê bêdê jednak upiera³, ¿e powy¿sze zdanie powinno brzmieæ "no ale to
> co zaprezentowa³ ten Henry(k) to ju¿ przegiêcie".

Fajnie siê tak pisze jak siê ma juz za sob± takie zabawy albo kogo¶ kto
podpowie w razie problemów. Niestety moge jedynie tutaj siê zwróciæ o pomoc
a konfiguracja sieciowa WinXP za diab³a nie chce byæ intuicyjna :-(

--
Henry(k)
Odpowiadaj±c na majla usuñ cyfrê z adresu.