Re: Brak dostępu do udostępnionych katalogów w WXP z poziomu W98SE (inny komputer)

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 23:31:48 MET

Jacek "Plumpi" wrote:

> [...] Z WXP mogę wejść na komputer z W98SE podając hasło - w tą stronę
> działa bez najmniejszych problemów. Problem się zaczyna, kiedy próbuję
> z W98SE dostać się do WXP. Wyskakuje okienko, w którym należy podać
> hasło - niestety każda próba wpisania hasła kończy się komunikatem, że
> hasło jest nieprawidłowe.

To zależy co tam wpisujesz. Zdaje się, że archiwum nie czytałeś...

> Nie działają hasła Gościa oraz pozostałych użytkowników WXP, a także hasło
> użytkownika W98SE Hasło Gościa zmieniałem zarówno w Narzędziach
> Administracyjnych jak i w Kontach Użytkowników.

Hasło to nie wszystko - liczy się para login + hasło.

> Co dziwniejsze - przy udostępnianiu podkatalogów nie ma zakładek
> udostępniania dla użytkowników tak jak w przypadku logowania do domeny
> (jest to zrozumiałe, bo nie mam serwera domeny) jak i zakładki hasła.

Proste udostępnianie wyłączone? - RTFA

> Poza tym w W98SE pojawia się okienko wpisywania hasła do udostępnienia
> \\KOMP1\IPC$ a nie do samego komputera \\KOMP1

Dlaczego się pojawia to znajdziesz w archiwum.

> Teraz pytanie: W czym tkwi problem ? Najprawdopodobniej coś jest nie tak na
> WXP, tylko co ? Choćby nawet jakieś sugestie ?

A może coś jest nie tak z Twoim podejściem do "sprawy"?

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk