Re: Stary program (pod DOS), drukarka i winxp =problem

Autor: Karol K. <karolkus_at__cut_go2.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 22:29:21 MET

> A ten program nie probuje przypadkiem pisac do drukarki na LPT1 bo niby
> skad ma widziec ta drukarke windowsowa. Jezlei masz w firmie siec to
> udostepnij ta drukarke w sieci na innym komputerze a potem sprobuj ja
> zamapowac do LPT1 poprzez net use i wtedy drukowac

oczywiscie ze probuje do lpt1 :) nawet mozna sobie obejzec w zadaniach
drukarki ze jest blad (wydruk typu RAW o nieznanej ilosci stron)
Moze jakies wiecej informacji na temat net use? niestety ja s tym systemem
mam kontakt tylko w pracy a w domu nie :(((
Bo jest mozliwosc podlaczenia drukarki do komputera obok. I fajnie by bylo
zeby mozna bylo w ten sposob drukowac spod tego nieszczesnego programu :(
Tylko jeszcze jedna wazna rzecz zeby to mapowanie mozna bylo wylaczc zeby
wydrukowac od czasu do czasu cos przy bezpoisrendnio podlaczonej drukarce.

Pozdrawiam
Karol